javascript - Adding event listener to HTML span tag -


i have shopping cart in ecommerce , when value of shopping cart alters banner appears different each value.

the js run , show correct banner when page reload 1 (this occurs when customer adds product in cart).

but when client changes amount of products or remove product cart page not reload 1 thought of using event listener.

except problem value ($) inside tag <span> $ value </ span> , not within imput, can not make event listener function.

how can apply this? code below:

jquery(document).ready(function(){  settimeout(function(){     trocabannercarrinho();  }, 5000);  //here event listener not work!!  jquery("#value_total").on("change", function(){    trocabannercarrinho(); });  });   function trocabannercarrinho(){  // condições para exibir os banners var valor_cond1 = {min: 1, max: 980};//banner 1 var valor_cond2 = {min: 981, max: 1280};//banner 2 var valor_cond3 = {min: 1281, max: 1580};//banner 3 var valor_cond4 = {min: 1581, max: 1980};//banner 4 var valor_cond5 = {min: 1981};//banner 5  // recuperando o valor carrinho var total_carrinho = jquery("#value_total").html();  // removendo r$, o ponto e trocando virgula por um ponto // o resultado final fica assim: 35.00, 1900.99, 20000.58, etc... total_carrinho = total_carrinho.replace(/\s/g,'').replace('r$','').replace('.','').replace(',','.');  if ((total_carrinho >= valor_cond1.min) && (total_carrinho <= valor_cond1.max)) {     jquery('iframe[id^="google_ads_iframe_"]').contents().find('#banner1').show();  } else if ((total_carrinho >= valor_cond2.min) && (total_carrinho <= valor_cond2.max)) {     jquery('iframe[id^="google_ads_iframe_"]').contents().find('#banner2').show();  } else if ((total_carrinho >= valor_cond3.min) && (total_carrinho <= valor_cond3.max)) {     jquery('iframe[id^="google_ads_iframe_"]').contents().find('#banner3').show();   } else if ((total_carrinho >= valor_cond4.min) && (total_carrinho <= valor_cond4.max)) {     jquery('iframe[id^="google_ads_iframe_"]').contents().find('#banner4').show();  } else if (total_carrinho >= valor_cond5.min) {     jquery('iframe[id^="google_ads_iframe_"]').contents().find('#banner5').show(); } } 

my guess is, listener not getting updated. try doing

jquery("document").on("change", '#value_total' ,function(){    trocabannercarrinho(); });  

Comments

Popular posts from this blog

jquery - How can I dynamically add a browser tab? -

node.js - Getting the socket id,user id pair of a logged in user(s) -

keyboard - C++ GetAsyncKeyState alternative -